Az álomévad keretén belül került a Vígszínház repertoárjába Sütő András drámája. A művet Szász János állította színpadra, aki legutóbb a Karlovy Vary-ban díjazott filmjével, A nagy füzettel keltett figyelmet.
Szenvedély, elvek, stílus – és a guillotine. Alföldi Róbert októberi bemutatója belesimul a Vígszínház alakuló új szellemiségébe, hiszen népszerű, izgalmas, értékmegőrző. A Danton halála korszerűen, elegánsan tart politikai tükröt jelenünknek.
Darvas Benedek, Hamvai Kornél és Varró Dániel zenés műve egészen pontosan Louis Blériot magyarországi első motoros repülése idején, 1909. október 16-án és 17-e reggelén játszódik Pesten. Hősei egykor élt nagyhírű emberek, a 20. század hajnalának talán legfurfangosabb, legegzotikusabb, legkihívóbb, leghátborzongatóbb figurái. Kár, hogy történetükről, a Vígszínház A zöld kilences című bemutatójáról nem lehet legekben beszélni, bár az előadás így is kellemes estét szerezhet nézőinek.
Morális kérdések a jóságról hittel és nyomorral, élhetetlen világ feloldás nélkül – férfiarcú a Vígszínház új Brecht-bemutatója.
A színpadon folyamatosan – fizikai és pszichikai hadviseléssel – megaláznak egy nőt, pusztán azért, mert van saját véleménye, és mert nem tartja a férfiakat feltétel nélkül maga és minden nő felett állóknak. A betörési folyamat végén a nő a férfiak porban csúszó kutyája lesz, aki csettintésre fülét-farkát behúzva ugrik. A terrort megérdemli, mert modora korábban faragatlan volt.