Tánc-, videóművészet és építészet találkozása egy esten. Ahogyan az estet megnyitó Sebestyén Ferenc, a Budapesti Műszaki Egyetem tanára és Gaál Mariann is elmondta, többszintes együttműködés eredménye a térben, képen és színpadon megmozduló előadás.
Csak a margóra írhat széljegyzetet, aki Kulcsár Noémi Kert című előadásáról állítana valamit. A szavak sokasága előbb összerendeződni, majd ismételten szétesni látszik a virtuális papíron, míg a kurzor egyre fenyegetőbben villog – a megtalált jelentések mégis rendre kioltják egymást. Nem véletlenül: a legfrissebb Tellabor produkcióban minden saját destrukciója felé mutat, darabjaira hullik, hogy aztán az inverzió végtelennek tűnő tükrében, a virtualitásban szülessen újjá.
Csak a margóra írhat széljegyzetet, aki Kulcsár Noémi Kert című előadásáról állítana valamit. A szavak sokasága előbb összerendeződni, majd ismételten szétesni látszik a virtuális papíron, míg a kurzor egyre fenyegetőbben villog – a megtalált jelentések mégis rendre kioltják egymást. Nem véletlenül: a legfrissebb Tellabor produkcióban minden saját destrukciója felé mutat, darabjaira hullik, hogy aztán az inverzió végtelennek tűnő tükrében, a virtualitásban szülessen újjá.
Különös előadásával érkezett Henrik Kaalund dán koreográfus Magyarországra. A DreaMe távoli dimenziók bájos találkozása. Könnyedsége a legkomplexebb formát is egyszerűvé minimalizálja, miközben a legegyszerűbb téma is komplexitást nyer: sokszorosítja, kifigurázza magát, és hatalmassá nő. Szokatlan, már-már furcsa, ismerős, mégis idegen megoldások sorozata a koreográfia, ahol az értelem tragikumának helyére valami más, a banalitás fensége költözik.